بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

عسل بدیعی بازیگر جوان سینما درگذشت +عکس

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ق.ظ

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان دار فانی را وداع گفت. این بازیگر جوان در زمان حیاتش اعضای بدنش را اهدا کرده بود.

خبرگزاری فارس: مهدی احمدی تهیه کننده باسابقه سینمای ایران گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است.

احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز 15 فروردین ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.

 

عسل بدیعی بازیـگر جوان سینما درگذشت +عکس

عسل بدیعی بازیـگر جوان سینما درگذشت +عکس

 

عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود و از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. وی روز گذشته به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان بستری شده بود که دچار مرگ مغزی شد و دقایقی پیش، درگذشت.

از دیگر کارهای او می توان به این فیلم های سینمایی اشاره کرد: (۱۳۷۸) دست های آلوده (سیروس الوند)، (۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (۱۳۸۴) پروانه ای در مه (محمدجواد کاسه ساز)، (۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی) و (۱۳۸۷) روز هشتم.

برای دیدن جذابترین لینکهای ّبدون سانسور اینجا کلیک کنید(+18)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی