بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

اس ام اس خنده دار

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ

 عکس   اس ام اس خنده دار 2

یخچال ساید بای ساید هم نشدیم نیمه ی گمشده مون بقلمون باشه !
.
.
مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیز کن شاید با خاله ت اینا بیایم …
خبر نداره بعد از دو ساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم آخرش از آب گلدون خوردم ! توقعایی دارنا !؟!؟!؟!


.
.
بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا برگشتن به خونه ایه که توش بوى غذا نمیاد !
.
.
یعنی ضرر اقتصادی که من با پسته خوردنم به بابابزرگم زدم آمریکا طی تحریما به ایران نزد !

.
.

اس ام اس خنده دار
دیشب بعد مدتها فهمیدم معنی حرف مامانم که همیشه میگه “نمیدونم تو به کی رفتی ؟” چیه !!!
فک کنم منظورش اینه که من سر راهیم دیگه نه ؟؟؟
.
.
جدیدا تو اسمسا سلام رو فقط یه “س” مینویسن !
تا چند سال دیگه اسمس خالی میفرستن خودمون باید بفهمین منظورشون چیه …
.
.
آدم هرچقدرم جدی و خشک باشه وقتی یه بچه با تفنگ اسباب بازیش بهش شلیک میکنه باید بمیره !
.
.
یکی از آرزوهام اینه که سیستمی طراحی بشه که نیوفولدرها با توجه به محتویاتشون خودشون واسه خودشون اسم انتخاب کنن !
انصافا کار سختیه … دانشمندا هم که نشستن دارن انگری بردز بازی میکنن !
.
.

اس ام اس خنده دار
ماسک دونه ای ۷۰۰ تومن
چهارتا لیمو شیرین ۶۰۰۰ تومن
۹تا شلغم ۴۰۰۰ تومن
آقا سرما خوردیم ، سرطان که نگرفتیم !!!
.
.
تو این دوره زمونه باید به ملت بگی موس دستته بزار زمین بیا اینجا !
.
.
ایدئولوژی بعضی‌ دخترا در آرایش ‌کردن همان ایدئولوژی نقاشی های مهد کودک است : جای سفید در صفحه باقی نذارید !
خب عزیز من مزرعه که نمیخوای بکشی رو صورتت !!!
.
.

اس ام اس خنده دار

.
.

گدائه به یه نفر میگه : ۱۰۰تومن بده با اتوبوس برم خونه ! طرف میگه : من فقط ۵۰۰۰ تومنی دارم !
گدا : اشکالی نداره ، دیگه مجبورم با آژانس برم …
.

.
احترام به بعضیا مستحب هم نیست چه برسه به واجب !
.
.

اس ام اس خنده دار
من از دور شبیه براد پیت هستم …
البته خیلی دور ، تو مایه های ۴-۵ کیلومتر !

.
.
واقعا که ، معلومه کجایی ؟
ازصبح تا حالا دارم زنگ میزنم تا تکلیف اون حرفی که پشت سرم زدی رو روشن کنم ، اصلا ازت انتظار نداشتم ، مگه من چه بدی بهت کرده بودم ؟؟؟
(سازمان دلهره و اضطراب چند ثانیه ای)

.
.
لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ …
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟
.
.

اس ام اس خنده دار
این ماشین هایی که پشتشون نوشته GLX یعنی از پارکینگ راحت تر درمیان ؟؟؟
.
.
هر کجا هستی باش ، به درک !
پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال خودت …
اصن خاک تو سرت …
(سهراب سپهری اعصابش خورده هیچی نگید)
فرستنده : پریا
.
.
همونطور که انسان قادر نیست خودش خودشو قلقلک بده چون مغز درک میکنه که این کار خودشه ، بیشعورها هم بنده خداها نمیفهمن بیشعورن !!!
.
.
الکی به کسی نگین غصه نخور درست میشه ، درست نمیشه ضایع میشین !
دیدم که میگمااا
.
.


ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺧﺪﺍ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ ﯼ ﻣﻨﻮ ﺗﻮ ﻭﺟﻮﺩ ﻫﻤﻪ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺩﻩ ، ﻻﻣﺼﺐ ﻫﺮ دختری ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﯾﻪ ﺣﺲ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺭﻡ !
.
.
تفاوت ما با نسل جدید :
آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود ؟
جواب ما : هوا
جواب نسل جدید : وایرلس !

.
.

تا ۱۰-۱۲سالگی هر روز کلی تمرین فوتبال می کردم به این امید که یه روزی بتونم با سوباسا و تارو یه مثلث طلایی رو تشکیل بدیم ولی بعدش تارو تیمو ترک کرد ، ۲-۳ روز از صب تا شب تو کمدم گریه میکردم بعد حساب کردم دیدم تارو که رفته سوباسا هم همش مصدومه منم تنهایی جرعت روبرو شدن با کاکرو یوگارو ندارم ، یه شوت میزنه عن میشم رو زمین …
به خاطر همین تو اوج از فوتبال خداحافظی کردم رفت وگرنه الآن نقل برنامه ۹۰ بودم !
.
.
یکی از دقدقه های فکریم اینه که وقتی تو حموم آب گرمو وا میکنم کجای حموم پناه یگیرم که آب سرد اولش نپاشه روم !
.
.


.
.

آدم اگه اول پله برقی تجریش زن بگیره اون بالا که میرسه بچه اش میره کلاس دوم !
.
.
آیا از خشکی پوست خود رنج میبرید ؟
خجالت نمی‌کشید ؟ والا مردم سرطان دارن میسازن باهاش ! اینم شد درد آخه ؟
فرستنده : پریا
.
.


کیشتَلَ کیشتو دینگَلَ کیشو چیست ؟؟؟
نوعی رقص کلاسیک بسیار دیدنی که افراد بعد از گرفتن یارانه از بانک تا خانه آن را از خود بروز میدهند …
.
.
“خر نشو” چیست ؟
نصیحتی دوستانه جهت امتناع از انجام کاری !
.
.
تو بچگیام یه بار بابا و مامانم دعوا کردن منم رفتم یه عالمه حشره کش زدم به خودم که بمیرم …
وصیت نامه هم نوشتم تازه ، توش حلالشون کردم که عذاب وجدان بگیرن !
.
.


سیگار واسه سلامتی ضرر داره وگرنه واسه خودمون که خطری نداره !!!

برای دیدن جذابترین لینکهای ّبدون سانسور اینجا کلیک کنید(+18)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی