بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

نجات معجزه آسای بازیگر زن از اعدام +تصویر

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

وی میگوید: نمیدانم چه بگویم…ترسیده ام…مرگ را به چشم دیدم…به خانواده ام فکر کردم و بیهوش شدم…تنها بیاد دارم که گریه میکردم و صدای اطرافم را نمیشنیدم…حتی نبضهای گردنم را حس میکردم.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از انتخاب، چیزی نمانده بود بازیگر بحرینی”فاطمه عبدالرحیم” بهنگام فیلمبرداری صحنه اعدام در سریال "أی دمعة حزن لا” واقعاً حلق آویز شد اما با سرعت عمل حاضران در صحنه از مرگ نجات پیدا کرد.

وی میگوید: نمیدانم چه بگویم…ترسیده ام…مرگ را به چشم دیدم…به خانواده ام فکر کردم و بیهوش شدم…تنها بیاد دارم که گریه میکردم و صدای اطرافم را نمیشنیدم…حتی نبضهای گردنم را حس میکردم.

لازم بذکر است این بازیگر هنگامیکه روی چهارپایه اعدام ایستاده بود ناگهان پایش لیز خورد و واقعاً اعدام شد اما حاضرین سریعاً او را بلند کردند و مانع خفگی او شدند،به گفته حاضران تمام این داستان نزدیک ۵ ثانیه رخ داد.

نظرات (۱)

  • امدادگرجوان
  • یه بار پیش دانشگاهی بودیم استادامون زن بودن زدو یکی از همکلاسیام عاشق استاد شیمی شد تو عشق استاده داشت میسوختو خاکستر میشدتا اینکه سر یه کلاس گوشیشو برداشتم جای شماره ی استاده شماره ی خودم ونوشتم یعنی شماره ی خودم با اسم استاد شروع کردم به فرستادن اس و حرفای عاشقانه و بعدشم زنگ زدم.یه دفعه دیدم این دوستم مثل ترقه پرید هواوسریع از کلاس رفت بیرون منم قطعش کردم دیگه سر از پانمیشناخت خلاصه زنگ تفریح همه چیو لو دادم بیچاره رویاهاش رو سرش خراب شدتا دوروزم باهام قهر بود کلی منت کشی کردم تا اشتی کرد.....
    ------------------
    تشکر که تو تنهاییم تنهام نذاشتی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی