بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

غول بیابونی تهران دستگیر شد+عکس

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ب.ظ


سرکلانتر ششم پلیس پلیس پایتخت گفت: فردی به هویت علی معروف به غول بیابانی به دلیل ارتکاب جرم های متعدد شب گذشته دستگیر شد.
سرهنگ عباس دانشجو  با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو، زورگیری، اخلال در نظم عمومی و ... ، دستورالعمل دستگیری متهم و یا متهمان در اختیار عوامل تخصص و اطلاعات این سرکلانتری قرار گرفت.
سرکلانتر ششم پلیس پلیس پایتخت در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از بررسی موضوع و شنود مالباختگان به مجرمی به نام علی 29 ساله معروف به غول بیابونی رسیدند که کمتر از یک ماه است که از زندان آزاد شده است.
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی متهم بلافاصله توسط مخبرین به ردیابی متهم فراری پرداخته و طی چند روز فعالیت فشرده موفق شدند، مخفیگاه مجرم را ردیابی کنند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی شب گذشته در یک اقدام ضربتی وارد منزل متهم شده و در حالی که نامبرده در برابر ماموران مقاومت می‌کرد و قصد صدمه رساندن به ماموران را داشت به ضرب گلوله بر زمین نقش بست و دستگیر شد.
سرهنگ عباس دانشجو خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری بیش از 10 شاکی خصوصی به کلانتری مراجعه کرده و متهم را شناسایی کردند، لذا پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی