بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

بهترین اخبار از دنیا

اخبار دنیا و بهترین عکسها

پکیج بهترین آنتی ویروس‌های رایگان + دانلود+زبان فارسی

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

Comodo یکی از آنتی ویروس های رایگان می باشد که زبان فارسی نیز در آن گنجانده شده است.

،یکی از مشکلات آنتی ویروس ها باطل شدن آن ها و عدم کارایی صحیح می باشد.این مشکل گاهی باعث از کار افتادن قابلیت بروزرسانی این نرم افزارها شده و قدرت ضد ویروس برای مقابله با بدافزارهای جدید را از بین می برد.

در این گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،یک پکیج از بهترین آنتی ویروس های رایگان را برای دانلود قرار می دهد.

1- Comodo Internet Security


نرم افزار Comodo یکی از آنتی ویروس های قوی رایگان می باشد.این آنتی ویروس از زبان فارسی پشتیبانی کرده و می تواند به صورت رایگان بروزرسانی شود.

 

2- Microsoft Security Essentials


نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند.


 

 
3- Kingsoft Antivirus
 

Kingsoft Antivirus آنتی ویروس  کاملا رایگانی است که می تواند انواع ویروس ها و بدافزارها را شناسایی کرده و از بین ببرد. این آنتی ویروس از نسخه های مختلف ویندوز پشتیبانی بعمل می آورد و از سوی شرکت های گوناگون مورد تایید قرار گرفته است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی